U kunt tijdens de openingstijden (maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot en 17:00) bellen met de assistente om een afspraak te maken. We streven ernaar u zo snel mogelijk te zien, maar dat kan helaas niet altijd op dezelfde dag. Patiënten met klachten met een spoedeisend karakter kunnen natuurlijk dezelfde dag worden gezien.
We bieden de mogelijkheid om een afspraak te maken via mijngezondheid.net.
Deze online service is 24 uur per dag bereikbaar en u kunt daar alle vrije plaatsen zien in het spreekuur
en een afspraak op een voor u geschikt tijdstip vastleggen.
U kunt de assistente bellen voor het maken van een afspraak. Zij zal vragen naar de reden van het consult om een inschatting te kunnen maken hoeveel spreekuurtijd voor u moet worden gereserveerd. Dat helpt om wachttijden te voorkomen.
Ma-Wo-Vr
Ma-Di-Do
Ma-Di-Do
Ma-Wo-Vr
Ma-Wo-Do
Di-Vr
Ma-Di-Do-Vr
Woensdag
Het gezondheidscentrum "Hoge Vliert" is met buslijn 68 en 69 te bereiken. U kunt uitstappen bij de bushalte op de St. Elisabethstraat.
Voor suggesties, ideeën en klachten staan wij altijd open. Verzend een reactie via het formulier hieronder of laat een briefje achter in de groene doos op onze balie. Wij streven ernaar om u binnen korte tijd te beantwoorden.
We adviseren om geen medische of andere privacy-gevoelige informatie langs deze te verzenden. U kunt bij "inhoud" aangeven dat u een e-mail veilig wenst te versturen. U ontvangt dan van ons op het door u vermelde e-mailadres een berichtje, waarop u wél op een beveiligde manier kunt antwoorden.