GEZONDHEIDSCENTRUM
HOGE VLIERT

GEZONDHEIDSCENTRUM HOGE VLIERT

Mw. R.M.M. Kievits & Mw. I.D.M. Bloemen 073-6577726
R.W. van Lier 073-6562700
J.J.A. van Olphen 073-6562158
Mw. J.A.H. Roessingh & Mw. A.M. Okhuijsen 073-6563989

Spoed

 Spoedlijn (voor dringende medische zaken die niet kunnen wachten): 073-6843070

 Levensbedreigende spoedsituaties: Bel 112

Afspraken

U kunt tijdens de openingstijden (maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot en 17:00) bellen met de assistente om een afspraak te maken. We streven ernaar u zo snel mogelijk te zien, maar dat kan helaas niet altijd op dezelfde dag. Patiënten met klachten met een spoedeisend karakter kunnen natuurlijk dezelfde dag worden gezien.

 MijnGezondheid.net

We bieden de mogelijkheid om een afspraak te maken via  mijngezondheid.net.
Deze online service is 24 uur per dag bereikbaar en u kunt daar alle vrije plaatsen zien in het spreekuur en een afspraak op een voor u geschikt tijdstip vastleggen.

 Telefonisch

U kunt de assistente bellen voor het maken van een afspraak. Zij zal vragen naar de reden van het consult om een inschatting te kunnen maken hoeveel spreekuurtijd voor u moet worden gereserveerd. Dat helpt om wachttijden te voorkomen.

Praktijk Kievits en Bloemen
 mijngezondheid.net
 073-6577726

Mw. Kievits

Ma-Wo-Vr

Mw. Bloemen

Ma-Di-Do

Praktijk Roessingh
 mijngezondheid.net
 073-6563989

Mw. Roessingh

Ma-Wo-Vr

Mw. Okhuijsen

Ma-Di-Do

Dhr. van Lier

Ma-Wo-Do

Mw. Verberne

Di-Vr

Praktijk van Olphen
 mijngezondheid.net
 073-6562158

Dhr. van Olphen

Ma-Di-Do-Vr

Mw. Verberne

Woensdag

Herhaalrecepten

 Receptenlijn

Voor het aanvragen van een herhaalrecept kunt u de receptenlijn bellen 073-6843368 (24 uur per dag bereikbaar)

 Email

Ook kunt u een herhaalrecept aanvragen via e-mail: recept@hogevliert.nl.
Medicijnen aangevraagd voor 11 uur liggen uiterlijk 2 werkdagen later, na de middag klaar bij uw apotheek.

 mijngezondheid.net

Een derde mogelijkheid is het aanvragen van een herhaalrecept via  mijngezondheid.net.
Deze online service is 24 uur per dag bereikbaar en u kunt eenvoudig uw actuele medicatielijst inzien en met een paar klikken uw medicatie aanvragen.

E-Consult

Wilt u een eenvoudige vraag stellen, maar vindt u een consult niet nodig? Dan kan via een E-consult. Deze online service is 24 uur per dag bereikbaar. Log daarvoor met uw digiD in op  mijngezondheid.net. We streven ernaar om uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Adres en Bereikbaarheid

 Adres

Gezondheidscentrum Hoge Vliert
Vliertstraat 79
5261 EK Vught

 Openbaar vervoer

Het gezondheidscentrum "Hoge Vliert" is met buslijn 68 en 69 te bereiken. U kunt uitstappen bij de bushalte op de St. Elisabethstraat.

Uw reactie

Voor suggesties, ideeën en klachten staan wij altijd open. Verzend een reactie via het formulier hieronder of laat een briefje achter in de groene doos op onze balie. Wij streven ernaar om u binnen korte tijd te beantwoorden.

Veilig e-mailverkeer

We adviseren om geen medische of andere privacy-gevoelige informatie langs deze weg te verzenden. U kunt bij "inhoud" aangeven dat u een e-mail veilig wenst te versturen. U ontvangt dan van ons op het door u vermelde e-mailadres een berichtje, waarop u wél op een beveiligde manier kunt antwoorden.

 
 
 
 
 
 

Klachtenregeling

Als huisartsenpraktijk willen wij ons werk graag zo professioneel mogelijk uitvoeren en vinden wij het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk kan het voorkomen dat u geen goed gevoel heeft over het contact met onze praktijk. Zo vindt u bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of heeft u de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.
U kunt uw klacht of opmerking indienen door zich rechtstreeks tot een van onze medewerkers te wenden of door gebruik te maken van ons Klachtenformulier (deze kunt u per post toesturen of aan de balie afgeven). Eén van onze medewerkers neemt uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Een van onze huisartsen of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. Indien u uw klacht wilt voorleggen aan de klachtenfunctionaris kunt u dit doen via de website van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Daarnaast is de klachtenfunctionaris telefonisch bereikbaar op 088-0229190.
Indien u er ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg.
Het oordeel van deze geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover kunt u vinden in de wachtkamer van onze praktijk of op de website van SKGE.